خانما کمر درد تو کدوم ماه بیشتره

۵ پاسخ

من الان از شدت درد دارم آمپول پروژسترون میزنم هر هفته

فک کنم تو ماه من چون بکوب کمر درد دارم

من همش کمر درد دارم

حس میکنم تو هفته های20ب بعد دیگ داری، من یکم خم و راست میشم سمت راست کمرم میگیره، درحد ی روز دوروز استراحت میکنم تا بهتر بشه، خیلی بده دردش

ماه های اخر

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری