۵ پاسخ

من الان پهلوی چپم خیلی دردداره

اره هنوزم اینجوری میشم🫣

رحمت داره کش میاد و جا باز میکنه
تازه دوقلو داری ، فسقلیا یکم دس و پا بزنن جالب ترم میشه😁😍

طبیعیه منم همینجوری بودم زیر دلم درد میکرد مث درد پریودی ب دکترم گفتم گف بچه داره جا باز میکنه ‌کمت بزرگ میشه براهمونه ولی خب باید استراحتم بکنی

من توواژنم تیرمیکشه

سوال های مرتبط

مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری