۶ پاسخ

عزیزم سس بدون تخم مرغ بخر بزن . یا سس مخصوص وجترین ها توش تخم مرغ نداره. من ویارم اوایل سالاد ماکارانی بود انقدددددررر میخوردماااا. ولی سس و همونجور ک بهت گفتم میخریدم

نوش جونت عزیزم

نه مشکلی نداره
ولی سس تو بارداری زیاد خوب نیس
یکم سس بزن و اگه میخوای کنارش ماست بزن

هیچ خاصیتی نداره فقط چاقت میکنه حواست باشه
اگه توش کالباس و سوسیس داره هم خوب نیست
سس هم خوب نیست
بخور ولی کم

ن بخور چ عیبی داره

نه بابا چه ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی