سلام خانما
عوارض سزارین چیه؟

۸ پاسخ

عمل سنگینیه بعد از عمل واسه من خیلی سخت بود. ولی بعدش عوارضی نداشتم.
فقط برای بارداری های بعدی ممکنه چسبندگی جفت ایجاد کنه که با سونو تشخیص میدن. برای همه ایجاد نمیشه ولی اگه خدایی نکرده بارداری دوم جفت بره تو لایه‌های برش قبلی جا خوش کنه و چسبندگی بده ممکنه همراه با زایمان رحم هم خارج کنن.

هیچی والا

عوارض تو بدنای مختلف متفاوته عزیزم کمردرد سفتی شکم جای بخیت تا طولانی مدت درد داره احتمال عفونت زنان بالاتره تو سزارین بیماری زمینه ای باشه مث کیست فیبروم غده و عفونت وخیلی چیزا فلان با طبیعی خودش بیرون میاد بستگی ب سایزم داره کوچیکاش میریزه بیرون رحم تمیز تر می‌شه تا سزارین خدانکنه شکمت عفونت کنه هفت لایه تا فیه خالدون عفونته دگ

شایعش کمردرده

همون عوارض طبیعی تو قسمت های دیگه ات😂ممکن نداشته باشی اصن عوارض هم

دوبار سزارین شدم خداروشکر هیچ عوارضی نداشته برام

اطرافیانم هیچ عوارضی نداشتن

واسه من کمر درد و سرفه از حساسیت بیحسی🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی