سلام خانوما عوارض زایمان طبیعی و سزارین چیه؟؟

۷ پاسخ

الان هم داخل بخیه میزنن هم بیرون

من زایمان اولم طبیعی بود خداروشکر عوارض خاصی ندارم فقط اوایل عضلات کف لگنم ضعیف شده بود که با ورزش کگل حل شد

سزارین کمر درد
چسبندگی رحم جای بخیه ضعیف شدن اعصاب فیبروم کیست تخمدان از بین نرفتن شکم برنگشتن ب حالت اول
طبیعی من تاحالا ندیدم ک کسی مشکلی براش پیش اومده باشه
شکمت مثل اول بر میگرده
کثیفیای شکم کامل تخلیه میشه
بعد از زایمان سختی نداری برا تکون خوردن
راحت بلند میشی
برا دوتاشم باید بخیه هایش مراقبت کنی ک عفونت نکنه و شستشو باید بدی

طبیعی عوارضش کمترع برای من فقط یبوست و شقاق بعدش سخت بود از لحاظ گشادی هم مثل اوله بنظرم ولی سزارین شکمت پاره میشه امکان چسبندگی داری آمپول کمر باعث درد طولانی میشه

طبیعی گشاد شدن وبهم ریختن ظاهر واژن.احتمال کم افتادگی مثانه ورحم.سزارین اگه بیحسی باشه رد امپول کمردرت میاره. بیهوشی هم اگه دوزش بالا باشه وطولانی باعث ریزش مو وفراموشی وضعف اعصاب میشه رد بخیه ها هم بیحس میشه

بزن گوگل من که دوتااطبیعی آوردم هیچ اتفاقی نیوفتادبرام خداروشکر

دیگه هر دوتاش عوارض داره نمیشه گفت نه اون خوبه اون یکی بد ،طبیعی افتادگی رحم مثانه پارگی ،سزارین کمر درد تا یه مدت بلاخره شکم پاره میشه اون قسمت تا سالها بی حس هست گاهن روی بعضیا سردرد می مونه ،من جای آمپولم سالها میسوخت ولی بعد ۱۷ سال دیگه نه جای بخیم موند نه درد نه بی حسی دوباره باز سزارینم باز دوباره همونا تکرار میشه

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵 مامان نینی 🩵 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری