خانما عوارض و علائم بعد سزارین چیا هستن ؟

۳ پاسخ

من بعد هفت سال مشکلی ندارم عزیزم
ولی بعد خود سزارین تا چندوقت سردرد و گردن درد میگیری طبیعی هست سعی کن مایعات و کافئین زیاد بخوری بعد عمل

منم تاحالادوبارسزارین شدم این دفعه سومه مشکلی نداشتم

من ۵ سال و نیم پیش سز شدم خداروشکر هیچ مشکلی برام پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵 مامان نینی 🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد