من بعد هفت سال مشکلی ندارم عزیزم
ولی بعد خود سزارین تا چندوقت سردرد و گردن درد میگیری طبیعی هست سعی کن مایعات و کافئین زیاد بخوری بعد عمل
منم تاحالادوبارسزارین شدم این دفعه سومه مشکلی نداشتم
من ۵ سال و نیم پیش سز شدم خداروشکر هیچ مشکلی برام پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.