۳ پاسخ

من افغانم
آزاد هستیم
پرونده درست کردم
پرونده درست کنی تقریباً رایگانه

من بخش نازایی پرونده دارم
اگر بیمه دارین خیلی خوبه
اونجا ivf انجام میده دکتر آرامش

سلام گلم زیاد نمیگیره دولتیه یه تمن میگیره اگر بری دفترچه‌تون رو نشان دار کنی خودشون راهنماییت میکنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه کربلاء💜🧸 مامان هدیه کربلاء💜🧸 هفته چهارم بارداری