خانما اینو بخورم نفخ که نمی‌گیرم

تصویر
۱۸ پاسخ

ت هفته های تو خوبه ک حبوبات بخوری ،بیش از حد نخور ولی واسه رشد بچه و قلبش خوبه
راستی رفتی سونو

نخور هم به شدت نفاخه هم گرمه

عزیزم سه ماه اول نباید نخودآب بخوری

نه گلم چیزی نمیشه اگه یک روز خیس کرده باشی قشنگ پخته باشی

یه کم قاعده آور هست.ولی من ۶ هفته یه کاسه خوردم طوریم نشد

خودت چی فکر میکنی😂

میگن خوب نیست بخوری تو بارداری

میلم کشید

کاش اینجا بود یکم

نفخ نمیگیری عزیزم میشی امپراتور باد ها و معدت به شدت سنگین میشه

این خودش نفخه دیگه

نخوری بهتره کلا ما دوره نفخیم

غذای نفاخ🤣

خردش کن

باید بگم میگیری😐😂

نفخ در کمینته

وقتی پختی اب اولشو ریختی بیرون که نفخ نکنی؟

نخود اب تو بارداری خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری