خانما ضرره اینو بخورم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه هیچ مشکلی نداره اگر هروز هروز نخوری هفته ای یه بار اوکیه

منم دلم میخواد سوسیس کالباس دلستر نوشابه کرانچی چیپس سرکه ای،پفک، لینا،همرو بخورم

بخور نوش جونت با یه بار چیزی نمیشه اگه زیاد بخوری خدایی نکرده فشارت میره بالا

من فقط چیپس سرکه میخورم😐

کلا سعی کن پفک و چیپس و نوشابه و فست فود نخوری چون چربی و رنگ مصنوعی دارن خوب نیس غذاهای سالم زیاد بخور
و پفک زیاد هم باعث زردی بچه میشه
سعی کن تنقلات سالم بخوری

منم از وقتی باردارشدم همش دلم خلالی میخواد کرانچی همش میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان ایلکین مامان ایلکین روزهای ابتدایی تولد