۳ پاسخ

منم دوشنبه انومالی دارم.... انشالله برامون خیر باشه

من بزور جلو خودمو گرفتم که نرم سونو تا دوشنبه برم آنومالی
همه ش ذهنم درگیرشه

این دردام شده معضل مخصوصا برای مامان اولیا

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری