نفخ نداری ؟ شکمت کار میکنه؟
دکتر من گفت چون رحم داره از لگن جدا میشه و به سمت شکم میاد یه حالت کشیدگی داره و درد داری
چطور دردی داری ؟
منم دلم دردهههههه🙁
برای اون مامانایی که روبیکا نداشتن یا روی گوشیشون نصب نمیشد
❤️ کانال تو تلگرام زدم❤️
دارم لباسهای نوزادی و کودک واردش، میکنم اگه دنبال یه خرید مقرون به صرفه و راحتی بیا تلگرام
هم کیفیت کارها خوبه
هم ارسال فوری دارم🤗
🩵 ایدی کانال تلگرام nini_heed_33
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
منم اینجوریم دل درد دارم
ماهت نمیخواد عوض بشه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.