۳ پاسخ

واقعا خوبه چون آپتامیل میدادم دل درد میشد بد جور

منم سوپرامیل میدم عالیه
ولی اول اپتامیل دادم یبوست شد عوض کردم سوپرامیل میدم خوبه

من به دختر سوپرامیل میدادم خیلی خوب بود البته از بقیه مارکا یکم گرونتره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی