۳ پاسخ

نه به نظرم دلیلی نداره
عکس معمولی هم میتونه یادگاری باشه

الان زوده من دیشب تولد همسرم بود فقط با بیبی چک عکس گرفتم و با لباس

من خودم شکم دارم بگیرمم با بعداً فرقی نمیکنه😂

سوال های مرتبط

مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری