خانوما من خیلی ترشک ولواشک وخیارمیخورم ضررداره؟

۶ پاسخ

منم خیلی میخورم😑باید هرروز بخورم
روشم کلی نمک میزنم متاسفانه🤦‍♀️

ن منم مثل توم فک نکنم مشکلی داشته باشه وقتی دل آدم می‌کشه چیکار کنیم
بعدشم نخورم حالم بدتر میشه باید حتما بخورم

وای کاشکی منم میتوستم بخورم

خیار ک ضرری ندار اتفاقا کلا آب برا بدنت خوبه. ولی ترشک لواشک زیاده روی نکن اگ شور

زیادشم خوب نیست ولی اندازش مشکلی نداره

نههههه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹🫀 مامان نینی کوچولو🥹🫀 هفته نهم بارداری
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری