کیپ شدن بینی نوزاد ربطی به سرما خوردگی داره؟

۹ پاسخ

اره هست برامن با تب و بینی کیپ شرو شد

ازخشکیه هواس اگ دستگاه بخورداری روشن کن اگ نداری یه قابلمه بزرگ آب کن بزار روگاز تابخارکنه هوای خونه رو مرطوب میکنه

نه عزیزم

نه هوای خونتون خشکه بخور روشن کن قطره بریز

اگ رفلاکس داره شاید از اونم باشه

نه الزاما
از خشکی هواست
سدیم کلراید زیاد بزن

نه ربطی نداره قطره بریز

اگه خشکه قطره بینی بریز

فقط کیپ شدن نه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی