خانما شماها هم دست و پاهاتون باد کرده؟

۵ پاسخ

نمک نخور
زیاد سر پا نباش پاهات از مبل اویزون نباشه

نه هنوز

نه خداروشكر تا الان باد نكرده اما خيليا دست و پاشون باد ميكنه

نه الان نباید بادکنه شایید نمک اینازیادریختی یاسرپاوایستادی....من اخراش اینجوری شده بودم

من تحرک نداشته باشم باد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری