سلام خانوما بادمجون بخورم مشکلی نیست؟

۹ پاسخ

من شنیدم میگن تا 40 روز نباید بخوری

ممنوعه اگر شير خودتو مي دي

خیلی نفخ داره

سلام نه من خوردم هیچی نمیشه گلم بچت گرمی نداره بخور

خیلی نفاخه.من یه بار خوردم بچم خیلی اذیت شد

من ک میخوردم

نفخ. پدر بچه در میاد

جات خالی صبحانه خوردم

نفاخه

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان دخملی💖💖 مامان دخملی💖💖 ۹ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی