ماکارونی مشکلی نیست بخورم خانوما؟

۵ پاسخ

نفاخ فک کنم کوچولو تو اذیت کنه

نفخ میکنه نینی نخور

فعلانخور

با سویا نخور من خوردم بچم دلدرد گرفت رفتم دکتر گف با گوشت ماکارانیو درست کن فقط بچه ها ب سویا و پروتئین گاوی حساسیت نشون میدن

هر چی نفاخ خوردی ،پشت بندش عرق زیره بخور، نه خودت اذیت میشی نه نی نی ات
اتفاقا برا شیرت خوبه، بخور

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی