میشه تو زمستون از پوشک بگیرم یا سخته؟🥲

۳ پاسخ

من بهمن ماه شروع کردم اول با پوشک شورتی امادش کردم هر وقت میرفت دسشویی پوشک شورتی رو در میوردم میگفتم این شورتته نباید کثیف بشه وقتی دیدم اوکی بود کمتر کثیفش میکرد شورت پاش کردم اگرم کثیفش میکرد میگفتم دیگه شورتات تموم میشن و ... خداروشکر یاد گرفت

چندماهشه!؟؟

سخته به نظر من

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری