۴ پاسخ

بله مهمه
از من بعد سرکلاژ از 40شد20وفانل

فک نکنم دیگه اون بستس دیگه

دکترم گفت مهم نیست چون بیشتر از این نمیشه کاری کرد باید استراحت کنی و فلان ولی برای من خیلی مهم بود بالا رفته یا پایین اومده تا سونو وزن رفتم متوجه شدم 🤨

نه دیگه وقتی بدون همون میمونه

سوال های مرتبط

مامان حلماءخانم مامان حلماءخانم ۱۱ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری