لعنت به آزمایش قندد خیلی بد بود🤕😣😣

۱۳ پاسخ

درخواستممم بده تا بت بگم

درخواستم‌بده عزیزم‌تا راهنمایت‌کنم

تحمل کن چیزی نمونده این روزا وقتی بچتو بغل میکنی کلا فراموش میکنی

توگوشی نرو میدونیم حوصلت سر رفته

صاف بشین سرتو بگیر بالا با کسی هم حرف نزن عزیزم انشالله بسلامتی تمومش میکنی😘

وای افتضاح بود برا من از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر طول کشید

من خوب بود که فقط اخرش سردرد گرفتم

هر وقت احساس تهوع کردی آب خنک بخور، یه ساعت اولو تحمل کنی بعدیش راحته

دقیقا چند هفته بودی برای آزمایش قند؟

من پودر نخورده اومدم خونه کلی بالا اوردم معده خالی

دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم ولی کم

بالا اوردی

منم صبح گرفتم ولی بدون پودر 😉

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها 🎀👑 مامان دوقلوها 🎀👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری