خانوما پوشک چه مارکی بگیریم؟

۳ پاسخ

در کل اول باید ببینی چی بهش می‌سازه اما برای خرید اولت هانیز رو بهت پیشنهاد میدم چسبش عالی
ضخامتش عالی
ماندگاریش عالی نم نمیده
مای بی بی هم خوبه بد نیست
فقط مولفیکس نخر کیفیتش پایین اومده بد شده

باید ببینی چه مارکی بهش می سازه
من برا دختر اولم چندین بسته مولفیکس گرفته بودم دخترم بیشتر از ۴ یا ۵ دونه اش استفاده نکرد چند تا مارک عوض کردم فقط مای بیبی بهش می ساخت

ببم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی