سلام برا سردرد چی بخورم؟

۶ پاسخ

استامینوفن ساده میتونی بخوریی دکترم گفته

استامینوفن ۳۲۵ اگر خیلی شدید بود فکر کنم میشه سرم زد

استامینوفن بدون کدئین

فقط استامینوفن ساده اگه بتونی تحملش کنی ک نخوری خیلی خوبه
داخل عطاری ی پماد هایی هست برای سردرد از اونا استفاده کن خیلی خوبن
ویکس منظورمه
اسمشون ویکس سردرد ( رلاکس هندی)

استامینوفن معمولی

جز استامینوفن ساده چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان جواد مامان جواد ۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد