سلام مامانها این رفلاکس پنهان تاکی خوب میشه؟

۳ پاسخ

۶ماه

عزیزم دخترتون در ماه چقدر وزن می‌گرفت که فهمیدید رفلاکس هست؟

بستگی داره من دختر اولم تا یک سال و دوماه رفلاکس را داشت پنهان نبود فقط بالا میاورد شدیددددد
بعد کم کم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی