۹ پاسخ

من دیروز از دکترم پرسیدم گفت میتونید در حد چند دقیقا که خستگی در کنید به کمر بخوابید ولی طولانی مدت نه

از ۲۰ هفته به بعد

دکتر من بهم گفت مدل خوابیدن از ۲۴ هفته مهم میشه
ولی من خودم از همون اول زیاد طاق باز نمیخوابیدم همش به پهلو خوابیدم.. الانم از درد پهلو دارم میمیرم😕

والا دکترم گفت اصلا مهم نیس چجور بخوابی

تا قبل از۱۶

یه دکتری میگفت تا۶ماه عیب نداره آلبته نه طولانی بعد ۶ماه هم در حد ۵دقیقه میتونی دراز بکشی به کمر

۱۸ هفته به بعد

15 هفته

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد