۱۴ پاسخ

من استفاده میکردم برای6ر‌وز تقریبا

من روزی دو پیمانه توی ی لیوان شیر میریزم و میخورم برای وزنگیری جنین.حالا دیدم بعضی دکترا گفتن توی شیر بهتره بعضیا توی آب.دو دل شدم

من یه قوطی کامل نخوردم چون شکمو سفت میکرد

من یک پیمانه خودش بزرگ هست

من وانیلی گرفتم مرتب بالا می آوردم دیگه نخوردم
رفتم کاکائویی گرفتم راحت خورده میشه و مزه اش خوبه مثل شیر کاکائو می مونه

کیا لیدی میل استفاده کردن ورفتن سنو وزن جنین خوب بود

شماهم همون دو پیمونه رو میریزین تو هر لیوان؟

من تقریباً ۲۰ روز شد

من یک روز در میون میخورم هنوز تموم نشده

ببخشید هفته های بالا واجب لیدی و بخوریم من نخوردم دکترم خودش میده یا من میخرم

من انشور استفاده میکنم برای یک هفته یا ۵ روز اگر روزی دوبار بخورم

فک کنم ماهیی ۲ قوطی میخورم

لیدی میل کاکائویی

تصویر

من نمیتونم بخورم حالمو بد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی