۶ پاسخ

خواهرم ۲ سال پیش انجام دادم میگفت درد داشته

فریز منسوخ شده
اصلا انجام نده
فقط اوزون تراپی کن

فریز منسوخ شده عزیزم خطرم داره اصلا انجام نده

با دارو خوب میشه انشالله منم داشتم با دارو یکماه شد تا خوب شدم

فریز نکن با دارو درست میشه من زخم دهانه خیلیم بد بود با دارو اوکی شدم

ن درد نداره عین معاینه اس

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری