مای بیبی از مولفیکس بهتره نه

۱۲ پاسخ

نهه مولفیکس بهتره

آره مولفیکس خیلی بد شده

بله خیلیی ولی شوهر من بخاطر اون ۱۰ تومن ک مای بیبی گرونتره میره مولفیکس میخره😂😂 البته مولفیکسم بد نیس

شیر خشک بیومیل ۱ الان بهش میدم البته شیر خشک خیلی هی دکتر برام عوض کرده الان بیومیا دوروز هست که دکتر براش نوشته میدم

من شیر خشک بهش میدن دکتر زیاد بردمش میگن خوبه

هانیز از همشون بهتره

منم از مای بیبی راضیم

بله مایبیبی خیلی بهتره

سلام من پسرم ۴ ماهش هست ۵ونیم هست به نظرتون خوبه وزنش خیلی حرس می خورم

مای بیبی بهتره

آره دقیقا مایبیبی خیلی بهتره

منم استفاده میکنم اکیه

سوال های مرتبط

مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان 💙💙💖 مامان 💙💙💖 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی