خانماااا آریــــن جدیده یا قدیمیه؟؟؟؟


باردادی
بارداری

۹ پاسخ

به نظرتون هدا خیلی قدیمیه؟

اسم قدیم جدید نداره ب نظرم‌
اسم باید شیک و معنا دار باشه
و از نظر من آرین قشنگه و بروز هست همیشه

جدید و قدیمیش مهم نیست ،قشنگه و با اصالت و ایرانی 😍😍😍

بنظرم قدیمی

اسم جدید قدیم نداره تو بروز ترین اسمم انتخاب کنی ۵ سال دیگه میگن قدیمی اون موقع میخوای چیکار کنی دوبار اسم جدید بزاری؟؟

نوه عمم ۱۳سالشه اسمش ارینه ولی ربطی نداره اگ خودت دوسش داری بزار

خیلی قشنگه

همیشه هست

قدیمیه گلم

سوال های مرتبط

مامان آرمون وآرزو♥️ مامان آرمون وآرزو♥️ ۱ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان گل گلی مامان گل گلی ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی