۶ پاسخ

دختر من دوست نداره

اره ندیم بهتره
چون قند داره

من ب پسرم ک ۴سالشه اصلا ندادم یکی دوبار خواهرشوهرم داد
ب دخترمم نمیدم دو سه بار بابام داده چون خیلی ذوق داشتن دیگه چیزی نگفتم،فک کنم سرلاک هم همینطوره و خاصیت نذاره

ندی بهتره

نون بزن تو شیره انگور یا خرما بدی دستش بهتره تا از اینچیزا بدیش

نه اصلا تا ی سالکی نمیدم

مضره درسته هیچ خاصیتی نداره مواد نگه دارنده داره
الان بعضیا میگن چرا ندیم بعدا خودش میخوره
هر چی دیر تر بهتر الان ک اختیار غذاش دست خودته چهار تا چیز مقوی بده

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی