طول سرویکس هفته من32خوبه یا ن؟

۶ پاسخ

من ۱۲ هفته ۳۵ بودم فک کنم برا شما نسیت ب هفتتون کمه سعی کن سنگین بلند نکنی زیاد کار نکنی استراحتتو بیشتر کن

یکم پایین استراحت کن و برو دکتر اگر لازمه شیاف بده بهت

من هفته ۱۲ ۳۳ بودم الان شدم ۳۱ . دکتر چیزی نگفت نمیدونم خوبه یا نه ولی خطری باشه دکتر خودش میگه

ماله منم ۳۱بود شیاف مصرف کردم استراحت نمیتونم بکنم اصلا نمیتونم خودم بیرون از خونه هم نرم خونه هی تکون میخورم نمیتونم بشینم

منم برا انتی۳۰بود ولی واسه انومالی ک رفتم۴۰شده بود بالاتر باشه بهتره دیگ سنگین بلند نکن بیشتر استرتحت باش

با سنو واژینال انجام میدن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرها🩵 مامان گل پسرها🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد