خانما تو هفته من جیگر بخوری خطرناک؟

۱۰ پاسخ

کم اشکالی نداره

ن عزیزم من زیادخوردم

دكتر من منع كرد در حد ٢ تا تيكه پخته

کل بارداری ممنوع هست

دکتر تغذیه من گف هرچقد دوست داری بخور منتها کامل بپز ابپز کن نیم پز نباشه فقط

من از اول خوردم چیزی نشد بارداری اولمم میخوردم چیزی نشد خداروشکر سخت نگیر

منم خوردم نه چیزی نمیشه کمش

من دو سه باری خوردم

والا من میخوردم
ولی نه خیلی
دور بر 2 سیخ اینا

من چندبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری