تو ای هفته های من جیگر بده؟؟

۵ پاسخ

درحد یک سیخ اشکال نداره
منکه مامانم میگه موقعی که منو خواهرمو باردار بوده، همش می‌خورده
هیچ مشکلی هم برای منو خواهرم پیش نیومده
ولی شما احتیاط کن درحد یکی دو سیخ فکر نکنم بد باشه(کامل پخته باشه)

جیگر کلا تو بارداری بده عزیزم
دکترم میگفت هورمون بچه رو بهم میریزه خیلی کم بخور اگه هوس کردی

پرهیز کن دیگه دو سه تا قاشق بخور نشین یه کیلو بخوری

من که خوردم رف دیگ شمارو نمیدونم
کم بخور

من خوردم خودم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان تو دلی🤰🎀🥹 مامان تو دلی🤰🎀🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری