من چرا هیچ اسم پسری به دلم نمی شینه🤕🙁

۸ پاسخ

منم اسمای دختر ب دلم نمیشنه ولی اسم پسر زیاد دوس دارم😂

رادمهر مهراد رادنیک دیار دایان معراج سپهر

افران
رادمهر
قشنگه

آره به نظر منم سخته چون بیشتر اسما سوسولی شده و مردونه نیست ما شاید بزاریم آرمان

من میخوام بزارم هیراد

اسما جدیدا همه قشنگن

مهراد
رادمهر
هامین

منم همینطور
سپردم به شوهرم انتخاب کنه

سوال های مرتبط