اسم دختراتون چیه؟

۲۳ پاسخ

اگه دختر بشه میزارم ماهلین

ماهلین اسمشو میزارم

شوهرم دنیا دوس داره هماهنگ کردیم بزاریم لیانا
دنیا دوس داره بخاطر اینک معنیش جهانهه

عسل

من اگه دختر دار بشم سلین

نلا🥹💕

حنا ♥️

سلین😍😍

آلما❤️

سلین😍

احتمالا ریحانه

اگه دختر بشه آنیل یا مهوا

یسرا میزارم

هانا🌸

🎀سلین🎀

اسمش پناه هست

آوا و رها

احتمالا عبیر میزارم

فاطمه سادات

دختر باشه زینب میزارم

اگر دختر داشتم، انشاءالله یا طهورا یا نورا🥺😍

من احتمالا بزارم مهوا

نیلا اسمشو میگذارم😍🩷🩷🩷

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری