میشه روزی دوتا فولیک اسید خورد خطر داره

۹ پاسخ

خطر اوتیسم میره بالا عزیزم

چون کم خونی دارم بخاطر این پرسیدم

حتما میخواد زود تموم بشه

پیش فعالی میاره برای چی اخه دوتا بخوری؟

چرا دوتا میخوای بخوری؟!

فولیک زیاد بخوری باعث اتیسم میشه مگه اینکه کم‌خونی شدید داشته باشه دکتر خود ش تحویز‌کنه

ن عزیزم دکتر میگه یدونه بخورید دیگه
توهم با دکترت مشورت کن

نه خطرناکه

هر جور دکتر تجویز کرده بخور

ن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
دوباره مامان🤲 دوباره مامان🤲 قصد بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین و تودلی🐣 مامان سوین و تودلی🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد