خانما شما توی بارداری چ اسپری ضد تعریقی استفاده میکنید

۷ پاسخ

پماد زینک اکساید عالیه بعد حموم ک پوستت تمیزع میزنی من چ قبل چ الان ک باردارم استفاده میکنم❤

مام بدون آلومینیوم
بری داروخانه بگی باردارم خودشون بت میدن

هیچی.عرق نمیکنم

هیچی‌نباید بزنی جذب پوست. و خونت‌میشه

من پماد زینک اکساید میزنم وقتی از حمام میام هم بوی عرق نمیگیری هم اگه زیر بغلت تیرگی داشته باشه سفید میکنه ب مرور

من اصلا عرق نمیکنم

هیچی

سوال های مرتبط