۳ پاسخ

من حریره بادوم با فرنی و پوره ها از کم دارم میدم مثلا پوره سیب و باشیر خودم قاطی میکنم فرنی هم از شیرم یکم سفت تر

نه عزیزم شروع کن از کم

با دکتر مشورت کن
اگه وزنش کمه از پنج ماهگی شروع کن

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی