۱۲ هفتمه علاعمم رفته مال شماهم همینجوره

۷ پاسخ

اره برامنم تقریبا رفته

وای من که تازه شروع شده خسته شدم کاش مث قبل بدون علائم بودم 😭

شده فک‌کنی قلبش نزنه یا هرچیزی منفی من دیگ اینقد فکر منفی کردم بریدم بخدا

علائم کم میشه کامل قطع نمیشه درد نوک سینه دردای زیر شکم ،رفلکس معده بی حوصلگی از علائم منه

من فقط سینه هام خیلی درد میکرد ک خیلی کم شده دردش ولی کمر دردم همچنان شدیده

اره منم علایمم کم شده تقریبا هیچ علایمی ندارم

سونو انتی رفتی؟؟؟قبلش چه علائمی داشتی مگ؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بیات مامان بیات روزهای ابتدایی تولد