۹ پاسخ

سبزی
سالاد
زیتون
خیار
گلابی
هرچی فیبر داره

شربت لاکسی ژل برا من ک عالی بوده هنوزم دارم استفاده میکنم

سلام آلوچه و گوجه فرنگی نمک بریز بخور

انجیر خشک خوبه
تو برنامه غذاییت از مایعات مثل سوپ و آش هم استفاده کن
تو وعده های غذاییت هم از سالاد با روغن زیتون استفاده کن

الوچه خورشتی قیصی همیشه کنارت باشه

بشین دستشویی فرنگی فقط
شبا ۳ تا دونه آلو خورشتی بخور لبو هم عالیه شکمت کار می‌کنه

منم والا زور میزنم گاهی فک نمیکنم بعضی اوقات مشکلی باشه
وقتی سرما خورده بودم ابریزش داشتم میخواستم بگیرم خب خیلی زور میزدم از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نیست

ی شربت دکتر داد من میخورم روون میشه میاد منم یبوست داشتم
کاملا بی خطر هست شربته گفت همه میتونن استفاده کنن

از روغن زیتون برا غذاهای استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی