۴ پاسخ

چرااا تب داره؟؟

برای چی بدی واکسن زده

من تو گروه بهداشتمون دیدم نوشته بود در ۲۴ ساعت بیشتر از ۵ بار نمیشه بدی

دوبرابر وزن زیر چهار ساعت نباید بدی

سوال های مرتبط

مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مَهان خانوم مامان مَهان خانوم ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی