این موقعیت ختنه کنیم خوبه یا بهار

۸ پاسخ

ختنه کن بره راحت شین بابا

زودترم باید میبردیش

الان که بچه چهار دست و پا نمیره راحتی بعد که بزرگ شه خیلی تکون میخوره براش راحت نیس ببر تموم شده دیگه بجای استرس

هرچی زودتر بهتر. چهاردست و پا بره خیلی اذیت میشه. الان هوا خوبه

منم هنوز نبردمش😬

طبق چیزی که تو پستات دیدم بچه ت نارس به دنیا اومده،پسرم منم زود بدنیا اومد دکتر گفت ختنه نکن براش خطرناکه،بزار چهل هفته ش بشه،گفت شش ماهگی ببر،بازم از دکتر پسرت بپرس چون دکتر پسرم گفت جلو رشدش و میگیره و ممکنه ببری خونه از بس گریه کنه نفس کم بیاره،منم واقعیت ترسیدم

چرا زودتر نبردی من تو 34روزش ختنش کردیم

الانم دیر شده چه کار به فصل داری الان دردش یک روزه اون موقع میشه یک هفته

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۷ ماهگی