سلام مامانا، هفته 32 وزن 1800 خوبه؟؟

۷ پاسخ

اره مال متم همین بود

برا من ۳۷ هفته سنو گفت ۱۹۰۰وزنش کمه

آره عزیزم

اره حد نرمالش همینه

آره عزیزم خوده گهواره هفته ۳۲ زده ۱۷۰۰

اره خوبه منم همین حدود بود

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر 👑👼🏻 مامان آریامهر 👑👼🏻 ۷ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی