خانما هویج خوبه بخورم

۶ پاسخ

اره بخور

هویچ خیلی هم خوبه

یه دونه یا تو غذا ضرری نداره ، اون آب هویج هست زیادش ضرر داره

هر چیزی در حد کمش اشکال نداره

زياد نه من دكتر اول بارداريم گفت اب هوبج و جيگر سعي كن خيلي كم مصرف كني

من یه جا خوندم نوشته بود باعث زردی میشه تو ماهای اخر

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی