۹ پاسخ

نه عزیزم منم بعد صبحانه میخورم .. وعده های بعدیمم پره😄

اصلش همون بعد صبحانه س

منم همه رو میخورم با صبحانه اهن و اسپرین بعد لیدی میل بعد ناهار ویتامین دی مولتی ویتامین غروبم ارژهیل و کلسیم و قرصای شکم ک یبوست یکم رفع کنه معده نمونده دیگه شبم ی اهن و اسپرین

من‌ با ویتامین‌ D بعد ناهار میخورم.

مال من ک بعد صبحانه س

ومنی که نمیدونم چی به به چیه و بعد ناهار میخورم همشونو

من همیشه بعد صبحانه میخورم

منم بعد از صبحانه میخورم

منم همیشه موقع خوردن قرصام عزا میگیرم
نمیفهمم چی به چیه

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان بادوم مامان بادوم هفته سی‌وهشتم بارداری