۱۳ پاسخ

من ۱۶۹۰ دادم

یماه پیش ۱۸۰۰

با بیمه تامین اجتماعی ۱۵۰۰

برا من با بیمه ۸۷۵ بودش

1280برا من چون طول سرویکسم بود ۱۶۰۰شد

۱۱۳۰بود

من آزاد 1200 دادم خود سونو هم بدون اینکه دکتر درخواست کنه برا همه داپلر و چسبندگی هم انجام میده

من ۱۸۰۰ دادم

بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰, اگر کالر داپلر هم بگیرن ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ اضافه میشه .
تهران ، بدون بیمه

سلام بستگی داره کجا بری درمونگاه یک و دویست
کلینیک دو و نیم من رفتم

من 1500 دادم

من با سرویکس واژینال ۳۷۰۰شد

من ۲۶۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته بیست‌ونهم بارداری