دوستان بنظرتون شیر خشک نان خوبه یا آپتامیل؟

۳ پاسخ

جفتش از بهتریناس اپتامیل پسر منو اسهال کرد نان دادم بهتر بود

همشون تقریبا ترکیباتشون یکی هست مونده کدوم به بچتون بسازه دختر من اول نان میخورد سنگین بود براش یبوست هم میگرفت ببلاک هم اسهالش کرد الان آپتامیل براش خوبه

باید ببینی کدوم به نی نی تون میسازه

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی