۱ پاسخ

من بخارپز که میکنم با چنگال له میکنم خوب پوره طور میشه ولی یه کوچولو دون داره کامل بافتش نرمِ نرم نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان محمدمَهدی✨️ مامان محمدمَهدی✨️ ۱۵ ماهگی