۵ پاسخ

اگ بچه قشنگ وزن بگیره 6ماهگی ب بعد ولی بعضیا رفلاکس دارن وزن دهیشون پایینه، 5ماهگی

نه زود نده اصلا

از6ناه

نه بابا بهترین زمانش همون شش ماهگی به بعد

نه 6 ماهگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری