۱ پاسخ

من سرلاک حریره بادوم گرفتم
فقط وقتایی که بیرون باشم یا حال نداشته باشم بهش میدم
بقیه وقتا براش سوپ و برنج اینا خودم درست میکنم

سوال های مرتبط